Jesus don't want me for a sunbeam

Jag har tråkigt. Jag fattar verkligen inte varför jag är så rastlös. Jag har liksom inte varit hemma på några veckor, visst jag har vart hemma nån timme eller så, men inte mer än det. Och nu kom jag hem idag klockan 14.15 och har bara tagit det lugnt. Har hälsat på mamma och pappa och ätit middag med dom. Och jag vill redan strypa dom! Det är ingenting dom gör, eller säger, eller nånting egentligen, jag tror bara att jag är så jäkla trött på att bo hemma bara. Så fort jag är här vill jag härifrån. Där jag kan ha ett stökigt rum utan att nån annan klagar, där jag får sova själv i min egen säng, där ingen äter upp min choklad, där inga katter river och stökar, där ingen drar ut min laddare till datorn och allt sånt.

Jag vill bestämma själv vad jag ska äta, laga min egen mat, diska min egen disk, tvätta mina egna kläder, städa min egen lägenhet. Har aldrig velat flytta förut, alltid tyckt att det är så skönt att få allting serverat.

När jag går ut gymnaiset har jag möjlighet att flytta, att börja om någon annanstans. Jag vill, jag vill, jag vill. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0