i wanna rock and roll all niiiiiight

Vi har biljetter till midnattsvisningen!!!! :D:D:D:D:D Jag är så jäkla lycklig. Sånt jävla krångel var det att boka biljettermna dock, börjar 12.40 idag och gick upp 06.45 för att lyckas boka, men det gick inte ändå. Ingen info eller nånting, men till slut lyckades Matildas pappa boka biljetter. Haha.

Har passat barn idag och det gick jättebra. Ska kanske passa dom på lördag också :D

Och ikväll ska vi göra Harry B James, Rikards kusin spelar så vi ska rocka loss. HIhihi. Den som vill får följa med.

Har försökt logga in på min blogg i typ en vecka (sen i måndags) me det har inte gått. Jag som har haft så mycket dötid.

Nu ska jag värma upp min skrik-röst, headbanga lite och öva på metal-looken. C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0