hej

Hej, jag är en tjej nyss fyllda arton som har panik! Jag är så jävla klantig så det är helt sjukt.
Igår lekte jag med käraste Erik, vi kollade på idol. Efter idol men innan röstningen avgjordes tvingade jag ut honom på en cykeltur till Bergan. Jag orkade inte ha med mig hela väskan så jag bad honom att ta mitt kort och legg i sin plånbok. SJÄLVKLART har jag glömt det hemma hos honom och det är meningen att jag ska gå hemifrån nu för att åka in till stan och fira världens bäst Mika och Sabina. Men nej, jag sitter här hemma, och har typ panikgrinat tills mamma lugnade mig.

Jag har ringt Eriks telefon typ 20 gånger, jag har ´till och med ringt hem till honom, jag har vibbat tio tusen gånger på msn, jag har smsat men han svarar inte. Till slut hörde jag med hans vänner om de visste var han var och han var hemma. Jaha? Varför svarar man då inte.. Svaret är enkelt. Han spelar.

Jag har nu missat min buss men om jag tar nästa kommer jag bara en kvart sent typ. Mamma ska skjutsa mig till Erik så fortbiljäveln kommer hem.

Och jag ska slå in paket och det blir bajsfyllt och Darin är på radion. Och jag har löshår haha. Och typ växtvärk/träningsvärk. Cykelligan var i farten igår nämligen ch helvete vad jobbigt det är. Känner att jag skriver massa skit bara för att jag är frustreraD OCH stressad. Orkar inte.

KOmmer snart vänner! Puss

Kommentarer
Postat av: fula barn

2009-10-16 @ 17:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0