your'e a rockstar baby everybody wants to

Jag är lite trött på mitt hår. Det blir aldrig den färg jag vill ha den och dessutom inbillar jag mig att den är orange? Är den det? Jag tog saken i egna händer idag i alla fall och dränkte det i silverschampo. Okej inte dränkte men jag använde det, haha.  Får väl se om det blev någon skillnad när det torkar men det tror jag inte. Min fråga är om jag ska bleka håret en sista gång? För vissa säger till och med att jag är ljusbrunhårig och nej, det vill jag inte vara. Jag har inte blekt håret sju gånger för att vara ljusbrunhårig, ahhaha.

Så nu ska jag göra nåt annat men innan jag loggar ut vill jag bara säga tack Sabina för länken! Jag har inte kunnat sluta läsa och blev till och med tvungen att titta på filmen igen, hahaha. Det var faktiskt ett tag sen nu men det är inte lång tid kvar nu! Bara en vecka typ, lite mer. Jag talat naturligtvis om Twilight och boken Midnight Sun som Stepheine Meyer påbörjade men aldrig avslutade som har läckt ut. Kommer bli jobbigt bara när all text tar slut och man inte får ett ordentligt avslut.

Jaja, nu ska jag fortsätta dregla efter Edward my boyfriend...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0