you never have to be alone

Hej hej, hemskt mycket hej. Min uppdatering går mindre bra. Men helgen har varit asbra! Underbara Mathilda fyllde år i fredags, vi åt massa god mat, drack gott vin, drog vidare till frö, tittade på idol, drog vidare till crib, dansade tills mina fötter gick av typ, drog vidare till söder, men inte till 54, drog hem. Låter som värsta tråkiga kvällen men det var skitkuL!

Idag har jag och Rikard haft en händig dag. Först skulle vi ha en bakis-dag. Började bra med pizza och så men slutade med IKEA-besök. Gick omkring och virrade i tre och en halv timma men nu har Rikard typ ett helt nytt rum! Asbra. Monterade till klockan tolv och sen åt vi middag.

Kan som vanligt inte somna men Rikard kan som vanligt somna. Han är så sjukt jobbig. Han vill dels inte läsa bruksanvisningar så jag får damp och nu när han ligger och sover ska han lägga sig på rygg hela jävla tiden. Han snarkar heeeela tiden. Och jag puttar och slåss. Så blir han sur på mig för att jag väcker honom. Han är dum, jag ska slå lite till.

Klockan är mycket nu, måste försöka sova. Natt.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha jag var ockås på ikea! xD Va bra att du hade kul och jag älskar dig vettu! :)



Vad sägs om filmkväll imorn?

2009-11-15 @ 15:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0