when love takes over

Sitter och fördriver tid typ nu. Gassi ligger på min mage och sover, så mysig! Hon stör sig på mitt knappande..  Igår var jag hos Micaela och mös, det var mysigt, haha. Åkte hem idag och träffade Matte Rosse på tåget, stackaren är sjuk. Jag tycker att du ska bli 18 nuuuuu!

Fan va jag stör mig på radion. Det är reklam precis hela tiden och typ var 30 sek gör dom reklam om svininfluensesprutan.
 
Ikväll ska vi ut och jag är fett taggad! Var inte det innan men nu är jag det, är fixad redan, hahaha. Jag som skulle göra det hos Mathilda. men jag funderar på att platta håret för idag ville verkligen inte mitt hår locka sig :S Har sotade ögon idag, blev faktiskt bra! Känns sådär att sitta själv på ett tåg och vara pepp, haha!

Står på sl att jag ska byta till tunnelbanan i medis men jag funderar på om jag ska ta Matildas råd och åka till farsta och ta 181? Stannar ju precis utanför Mathilda...

Vi är skrivna på typ många listor och har tittat runt lite och jag är aspepp på Hornstull! Men jag lovar att det kommer att suga bara för att vi är taggade. Men man kan inte ha annat än roligt tillsammans med mina underbara vänner!

Min eyeliner har tagit slut, R.I.P. Måste önska mig en ny i julklapp. Skriver bara för att skriva, inte för att ha nåt att säga heheheehehehhe.

Jag ä nyfiken på Hults hår!

Kommentarer
Postat av: robbin

Fixa spotify premiummmmm, typ Guds gåva till mänskligheten.

2009-11-29 @ 11:59:21
URL: http://robbbbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0