Were still the greatest

Nu sitter jag hos Mathilda. Vi har projektarbetat hela dagen och skrivit tre loggar var! Slå det ni fuckers.

Idag har vi haft naturkunskapsprov och det kan faktiskt gå ganska bra, haha. Hade bara pluggat på G-delen men svarade till coh med på MVG-frågorna. Nu är det såhär att jag sitter på Mathildas acer och den är minimal så ursökta stavfelen (som om jag inte stavar fel annars liksåååm). Sabina var idag en sneaky fucker och fick oss att åka trean så vi fick gp jöttelångt, den busen. En gubbe skrattade åt oss när vi kom på det, hehehhee.

Ska nog spendera natten hos Matte, det blir mysigt med hennes snarkningar <3. Jag ska nog försöka tjata mig till OC snart, önska mig lycka till!

Och imorn kära klassisar ska vi ha EMA-kväll hos Fröberg. Fröberg vet om det här tror jag men ni som inte vet kan ju trippa dit och titta.

Jag är sjuk dessutom och det suger, nyser och snorar lite. Snorpappret har jag lagt i Mathildas nybäddade säng, ja men va mysigt! Hon får sova ´där så det blir böttre.

Ni får inte bäöttre blogginlägg än såhär, jag dampar på tangentbordet!

Saknar min Slickard, det var ju trots allt sen tre dagar sen vi sågs <3<3<3<33<3<3<3< hehehehehhehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0