världens längsta inlägg, varsågod!

Okej, jag kan väl berätta om varför jag blev arg på Rikard, bara för att ni ber om det (har inte fått en enda kommentar men jag vill väldigt gärna berätta ändå).

Som jag skrev i ett tidigare inlägg, men som jag sedan lyckades radera innan jag hann publicera så spenderade jag Halloween på Telegrafen i Nynäs. För er i min klass som läser så är det Nynäs ashäftiga nattklubb dit alla Nynäshamnare åker. Och jag kan också tydliggöra att Ösmo ligger i Nynäshamn och jag är alltså en Nynäshamnare (beroende på vem man pratar med också...). I alla fall, det var ganska roligt på Telen, 50% var utklädda ungefär och jag kände kanske 90% av alla som var där. Telegrafen hade ingen cider och jag fick spendera massor av pengar på Vodka och Burn. Jag vet, jag är en hycklare eftersom jag alltid säger hur farligt det är att blanda energidryck och vodka (ja, jag brukar faktiskt säga det, men ni kanske inte har lagt det på minnet, okej?!) men jag visste inte vad jag skulle dricka annars. Öl hade inte gått ner i lördags.

I alla fall, jag bara svamlar. Skulle ju berätta om odågan Rille. Han åkte hem någon timme innan mig eftersom han måste få sin sömn eftersom han alltid har matcher eller träningar eller sjukgymnast eller någonting varje dag. Nu tappade jag bort mig igen. Jag delade en taxi med Hanna och hennes nya kille som var trevlig och jättesnygg och allt sånt! Fick vänta ett bra tag och stötte på världens skummaste kille också. Han vägrade gå, han typ satt i busskuren och jag tänkte "stackarn, bussen går om en och en halv timme.). Han började snacka med oss om typ knäppa grejer, sa typ "FLEN" och ingenitng mer. Vi skrattade lite¨åt han i början men sen blev han för mycket. Han började följa efter oss och grejer och han verkade inte läskig eller så men det tar på tålamodet (som ni alla vet så gillar jag och skriva i paranteser och jag har inget tålamod för den delen heller). Till slut frågade vi "var bor du ens?" för han bodde inte ens i Flen. Han bodde 300 meter därifrån och klagade hela tiden på hur kallt det var men han ville inte gå hem. Jag blev arg (det kunde ni också lista ut).

Nu tappade jag bort mig igen. Vi åkte taxi, jag bad dom att släppa mig vid Rikard eftersom hade hade bett mig att komma över och sova hos honom, snälla och bajs. Tänkte vara lite snäll. Kom på ungefär vid Ted att jag inte hade några nycklar med mig eftersom dom tar så mycket plats så jag ringde Rikard. Han svarade inte. Jag ringde igen. Han svarade inte. Det fortsatte så och så var jag framme hos honom. Det var såklart låst. Jag knackade på hans fönster lite försiktigt med naglarna eftersom jag inte ville väcka huset. Han öppnade inte. Knackade på alla hans fönster, ringde honom, skickade 20 sms till honom. Till slut så bultade jag på fönstrena med all min kraft men han öppnade inte.

Bröt typ ihop, ahah, var full coh arg och kall och ja, jag har inget tålamod. Skickade skitarga sms till Rikard, ringde honm 20 gånger till och till slut så kände jag på andra dörren på andra sidan som var öppen. Jag var ännu argare, gick in på Rikards rum och kastade min väska på honom det hårdaste jag kunde. HAN VAKNADE INTE DÅ HELLER. Skitarg och skitledsen så började jag skälla ut honom och slå och putta honom tills han vaknade. Fy fan va arg jag var, ni kan ju tänka er.

Rikard sa typ förlåt och snarkade igen och dp slog jag honom igen. Sen somnade jag med, haha.

Vaknade, var skitarg och han sa förlåt hahahah.

Nu finns det säkert onda själar där ute som säger att jag fick skylla mig själv som inte hade några nycklar med mig, eller att jag inte kan skylla på Rikard. Att han inte gjorde någonting fel. Men det kan jag för i helvete visst för det var inte han som stod ute i en halvtimme och frös och fick ont i fingrarna av allt knackande. Han fel eftersom han inte vaknade. INte mitt. Hans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jävla diva, behandla killen med lite respekt!

2009-11-03 @ 16:57:03
Postat av: Rikard

Du är knäpp... Alltså inte du Angelica utan mrs. anonym (:

2009-11-03 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0