time after time

Till och med äckliga Dessie ska få se New Moon innan mig. Jag är så arg så jag spricker och jag kommer dö när dom ska sitta och tala om hur bra filmen var. Det är så äckligt orättvist och äre nånting jag har svårt för är det just orättvisa. Jag blir tokig, som nu. Förbannade jävla helvete. Jag ska starta en blogg som ska bli askänd så ska jag också få gå på förhandsvisningar.

Jag har en jättegullig pojkvän i alla fall och det värmer lite. Jag ska fortsätta städa och packa och skynda mig, han ska hämta mig gullis =)

Och imorn äre skola och då får jag reda på vad jag fick på naturkunskapsprovet och det ska bli kul. Sen hoppas jag att Manda är sjuk (hahahah va hemsk jag är men ni borde inte bli förvånade) så att Mathilda är ledig och kan projektarbeta. I värsta fall ska vi kanske spontan-gå på nån rolig klubb och dansa? Ingen som kommer vilja men vi pratade om det för någon vecka sen och då var alla sugna typ, haha. Kommer inte va sugen imorn, lovar.

Och en sak till ang. New Moon. Vad är meningen seriöst med att ha en midnattsvisning när man kan se New Moon på myspace i natt? Gratis och lagligt? Blir så jävla förbannad så det är helt sjukt.

Men det är därför man har en blogg så man kan avreagera sig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0