Stand up and admit tomorrow's never coming

Jag är fortfarande vaken och fortfarande sjuk. Har ändrat om min design lite men är inte nöjd. Det blir man aldrig, men men. Orkar inte göra så mycket mer. Bredvid mig har jag en snarkande pojkvän som är väldigt söt, tror att jag ska lägga mig vid honom nu och tvinga honom att hålla om mig.

Av någon konstig anledning så hatar han att göra det när han sover...

Nu har jag sett slutet på säsong 5 av DH förresten. Iofs har jag sett sista avsnittet förut. Jag gillart. Snart kanske man kan följa på teve liksom ba.

Sa jag förresten att min pojkvän är gullig? Han har flygit fram och tillbaka till Trelleborg idag för att spela match och sa igår typ att han skulle sova i Årsta idag för han kom hem så sent. Han ringde mig och överraskade mig och kom och plocka upp mig för att han saknade mig. Cutieee. Kan inte han också bli sjuk så kan vi mysa tillsammans hela dagarna? Neeeee, förlåt..

Jag vill fika imorn med klassisarna, men tänk om det är svinis så vips har hela MG det sen. Oops.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0