min lillebror går ut och vi vet aldrig vart han ska, jag blir så rädd när jag tänker att det kunde varit han eller jag

Mmmmm hej det var längesen jag såg en dator typ. Jag har sett New Moon och den va så bra och jag grät och var lycklig, jag tror jag aldrig har varit SÅ lycklig SÅ länge liksom. Klart jag har varit lyckligare (tror jag?) men inte i 4 h och en kvart utan avbrott!!!!!! Och imorn ska vi se den igen, mehehehehe. Jaaa vi är töntar bla bla.

Okej, det var torsdagen. Hm, vad gjorde jag på fredagen? Jag var barnvakt! Det var mysigt och jag stannade ganska länge och pratade med mamman, och käka popcorn. Det var gott, tills Kiris välte skålen upp och ner. Mindre kul, och sen ska han ge mig popcorn hela tidne och säga "assågod". Han är så söt så man smälter.

Sen åkte jag iaf, mötte Slirre och drog till hans vänner och tittade på Drag me to hell. Den va så sjuk. Sjukt dålig alltså. Dom kunde visst inte låta bli att spy på varandra hela tiden! Drog hem sen och sussade så sött.

Vaknade med alldeles för lite sömn men klev ändå upp halv åtta (!) för att åka med 08.15 tåget mot Älvsjömässan, måste ju värva 94or till skuuulan. Alltså det är hemskt, när dom börjar borde jag ha ett jobb liksom. No more school for me. Hoppas på London! Skulle va så sjukt underbart och häftigt och modigt..  Jaja, stod där och när jag skulle gå och Rikard skulle plocka upp mig så ringde jag och så var han försenad och jag blev suris.

Gnällde över honom i 40 minuter tills han kom och när jag öppnade bildörren hade han köpt Tuttifrutti, Riesen och Cola. Klart man inte kan va sur då gullis! ÅKte tills hans farfar och var där, det var mysigt. Jobbigt bara att jag var så trött. Åkte sen in till stan och mötte Hult, vi gick på bio. Såg This is it, men gick efter halva. Alltså känns lite surt att ha betalat 100 spänn för en sån film. Visst, den var väl inte superdålig och hade den gått som dokumentär på teven hade jag lätt sett men inte värt att betala för.

Åkte hem, sitter här, har precis läst 300 blogginlägg. Okej, 283 var det faktiskt, filåt. Nu lyssnar jag på Melissa Horn men ska nog läsa lite. Varför ska jag inte sova kan man ju undra? Ja, det kan ni få undra era fulisar (jag gillar er).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0