mamma jag har varit dum

Nu sitter jag hos Mathilda, alltså var Manda sju, jippie, haha. Vi har myst hela dagen, först var vi i stan och letade kappor, sen åkte vi hem till Matte och åt mackor med marmelad, et var gott. Vi tittade på Kung Fu Panda också och åt tårta. Stickade lite också. Färgade håret på henne också det blev bra. Har stickat ganska mycket idag faktissskt.

Imorn äre barnvakt som gäller, ska vara där vid två. Slutar vid fem, då ska jag väl åka in till stan och sen blire NEW MOON! Jag är så jävla taggaddddddddddddd. Har lyssnat på soundtrack och lite sånt, ska bli så jääääkla kul! :D:D:D:D

Sabbe har en blogg alla, shadowpuppets.blogg.se. Hon är göllig och lägger ut bilder på min pojkvän. Va gyllih du är sabbe, man kan ju nästan tro att du vill ha han! But he belongs to meeee =)

Kommentarer
Postat av: matilda

Mohahha I'm a vampire and don't eat humans! JAG ÄR EN CULLEN!

2009-11-19 @ 07:47:47
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/
Postat av: Bobbin

Haha typ! Du spoilade to.m slutet för mig! fast som tur är så har jag glömt bort det ;D

2009-11-19 @ 20:48:36
URL: http://robbbbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0