JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG SÅ JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

ALLTSÅ ÅÅ JAG BLIR SÅ JÄVLA SUR DET HÄR HAR VERKLIGEN FÖRSTÖRT HELA MIN JÄVLA DAG! OFTA BLONDINBELLA SKA FÅ GÅ PÅ NEW MOON PÅ FÖRHANDSVISNING BARA FÖR ATT HON ÄR KÄND!! BLIR SÅ JÄVLA SUR, JAG OCH MATILDA GICK UPP KLOCKAN TYP SJU EN MORGON FÖR ATT LYCKAS BOKA BILJETTER TILL MIDNATTSVISNINGEN medan hon får allt serverat. Vad är då poängen med själva midnattsvisningen om andra får se den innan premiären ändå?!

Blondinbella såg Twilight första gången för typ en vecka sen. JAG VAR DÄR OCH SÅG DEN PÅ PREMIÄREN OCH ÄR BESATT medan hon tycker att det ska bli lite småkul att se den. ÅÅåÅÅ jag lackar varför är världen så orättvis?!??!?!?!?!?!??!!!?!??!?!?!?!!?!?!?!?

Liksom varför ens anstränga sig.. Vi har pungat ut 200 spänn för att få vara en av de första att se den medan BB och Kenza och alla andra äckliga kändisar kan sitta hemma på sina rumpor och få allting gratis utan att behöva lyfta ett finger. HATAR ALLA BLOGGAR IDAG!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag är helt på din sida!!!!!!!

2009-11-17 @ 17:30:26
URL: http://nilecity.blogg.se/
Postat av: Robbin

Hahaha naaaaw. Jag misstänker att ni gillar Twilight ;)

2009-11-17 @ 22:00:49
URL: http://robbbbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0