Ingenting jag gör har med dig att göra

Sådär! Nu är Rikards rum helt klart typ, fattas bara en ny färg på väggarna och några kuddar.  Vi har bråkat lite idag men jag tycker att det känns bra nu, får hoppas att han också gör det. Utlöstes av en löjlig faktor, men han är retstickarN no.1 och går mig på nerverna så sjukt mycket ibland. Jag nöp honom det hårdaste jag kunde, haha, då blev han sur på mig.  Sen vare igång. Meeeeen jag älskar honom ändå!

Jag kan som vanligt inte sova och han är precis påväg.
- Jag tänkte sätta på Gossip Girl bara så du vet.
- XOXO Rikard! Säger han lite trött sådär.
Då är allting glömt och då vet jag varför jag gifte mig med honom tänkte jag säga.

Nu sa han alldeles precis "det är faktiskt skönare att somna till Gossip Girl än ditt knappande" så jag måste sluta.

Var tvungen att säga att han hälsar så mycket och han är bäst. Delade åsikter om detta.

Kommentarer
Postat av: Robbin

Angelica! Du har en blogg! Hur kunde jag missa denna sensationella nyhet?

2009-11-16 @ 20:52:10
URL: http://robbbbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0