i want to break free

Jag är sjuk. Det suger ganska hårt. Jag har så ont i halsen så jag inte kan prata, jag snorar hela tiden, nyser så jag gråter och hostar bajsmycket. Kanske har fått svinis, men skulle lika gärna vara typ en förkylning?

Jaja, igår var en bra dag i alla fall. Jag vaknade och åkte med tåget och mötte Rikard i Årstaberg. Då hade jag inte tagit någon nässpray så jag var ganska irriterad och sänkt. Tänkte va en duktig cheeey och inte ta nån men till slut blev begäret för stort. Jag och Rikard åkte till Barkaby och han hittade kläder. Klockan tre var det dags igen, jag kunde inte andas. Tog lite nässpray och mådde bättre. Efter några timmar tröttnade vi, åkte till lägenheten och sen mötte vi min syster. Sen bar det av till Ropsten med bilden, vi tänkte vara sneela hestar och hämta Matte och Hult. Vi road tripade, jag tog lite mer nässpray. Åkte läskuga vägar och fram och tillbaka och till slut httade vi deras jobb. Åkte hemåt, köpte mat. Åkte hem till mig fast utan Slirre. Tog nog lite nässpray på det. Käka mat, gott som fan. Klyftpotatis, fläskfilé och bea. MMMMums. Tittade på Just My Luck, stickade lite. Nässprayade lite. 8 mile sen, jag blev tolv år igen och dyrkade Eminem, hahaha. Stickade lite till.

Så nu börjar min nässpray ta slut mensom tur är hittade jag en till! Dt gör för ont att andas genom munnen och näsan täpps igen hela tiden så jag måste nässpraya. Hela mitt humör påverkas av detta, det är som en drog. My own personal brand of heroin...

Kommentarer
Postat av: Fröberg

hahahaha "My own personal brand of heroin..." din lilla nörd!

2009-11-08 @ 17:22:23
URL: http://seedberg.blogg.se/
Postat av: Mathilda

hahahahah du kunde liksom inte låta bli att dra in twilight?!?! hahaha



Det var en kväll som stavas Bäst! ^^ hahaha

2009-11-10 @ 18:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0