i love you too much, for your good or mine

Jag älskar Midnight Sun, jag kan inte sluta läsa! Om alla böcker hade varit från Edwards perspektiv skulle det var bäst. Jag är så nördig, har filmen uppe, "boken" uppe och New Moon bredvid mig. Skulle ha köpt en Edward tröja också att ha på mig, haha.

Jag ska upp om sju timmar. Det suger. Meeeen jag känner mig jättesällskapssjuk så jag ska gå på naturkunskapen. Förhoppningsvis har Hans rättat våra prov också och då kan jag se vad jag fick.

Imorn måste jag ta med min stickning, hitta kläder, försöka få i mig fil, sminka mig, borta håret, borsta tändera, ta på mig kläder och gå. Alltså behöver jag bara en halvtimme. Sju och en halvtimme kvar tills jag ska upp! Kanske jag kan fortsätta läsa i en halvtimme då kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0