hur ska det gå?

Alltså jag är ju värsta uppdaterarN! Askoolt ju =) Vet bara inte riktigt vad jag ska skriva men jag känner jättesug efter att skriva av mig. Jag är en knäppis, men det gör ingenting för jag har mina vänner och min pojkvän och mina katter och min mamma och min pappa och min mormor och spotify!

Jag tror att det är spotify som har fått mig att faktiskt vilja blogga, haha. För innan liksom lyssnade jag inte på musik, jag utforskade inte men det gör jag nu. Och när jag liksom är tillbaka i gamla fotspår så känner jag suget av bloggen. Och jag gillar Melissa Horn, hon har fastnat på min hjärna. Ja på, hon står där och kan inte komma loss :( Stackars tjej det där... Trodde jag inte skulle gilla henne men hennes texter sätter sig och hon har världens underbaraste röst! Säger man underbaraste? Mest Underbara? Aj dont know and aj dont kär.

Imorn ska vi tydligen träffas i slussen klockan nio men nej mina klassisar, det kan ni glömma mohahaha! För då måste jag åka kvart i åtta, vilket betyder att jag måste gå upp absolut senast sju, när jag börjar tjugo över ett? Däremot tänkte jag faktiskt vara en vänlig själ och åka vid tio. Okej, jag är inte så vänlig för jag har en baktanke. Baktanken är att någon av er ska förhöra mig lite (mycket). Tack på förhand!

Mitt rum ser aldelles (alldeles?) hemskt ut. Man kan seriöst inte gå i det. SYND för mamma och pappa att jag inte kommer hem förrän på fredag. Lördag antagligen. Men ingen av dem hör hemma i mitt rum så det som inte ser lider som inte av. Så länge inga djur kläcks.

Jag har en annan teori om varför jag har velat blogga i två dagar. Jag har inte sovit med Rikard på två dagar. WOW! Sovit med honom non stop ganska länge nu och det är jobbigt att vänja av sig med det. Ligger ändå på häften av sängen. I miss him.

Man kanske skulle försöka sova lite? Ne, nu skoja jag bara DH vare!

TJING

Kommentarer
Postat av: matilda

HEJ

2009-11-04 @ 09:18:23
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

din syster då? =(

2009-11-04 @ 15:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0