han berättar framför kameran om hur han bytte kön

Nu har vi haft Svenska C. Väldigt intressant faktiskt, vi har mediakritik just nu och det är ganska kuuuwl. Vi sitter kvar i skolan fast vi har slutat, lyssnar på kent och spelar Bouncing Balls. Sen när sportisarna har gymmat klart ska vi alla hem till Fröberg och äta tacos och titta på EMA. Ruuuligt. Men jag tror ändå att jag sover hos Rille för i miss him och han har nässpray, haha.

Jag har blivit sjuk min hals gör ont och jag ör förkyld. Men jag är glad ändå!

Och naturligtvis har jag min kära syster också, som hon påpekade i nåt blogginlägg. Jag räknade in dig i mina vänner sis ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra! är ju en trogen läsare vett du ;)

2009-11-05 @ 23:35:38
Postat av: L

ELLER NÅT HELT ANNAT SOM OCKSÅ ÄR PRIVAT

OM ALLA DOM HAN ÄÄÄÄLSKAT, OCH DOM HAN BARA SÖG AV

MEN HAN SA ALLTID NEEEEEEEEEEJ

2009-11-07 @ 10:07:22
URL: http://fulsepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0