där går sara söta rara snälla underbara oskuldsfulla sara

Alltså jag är typ frisk, haha? Jag fattar inte, igår låg jag med feber och mådde skit, hade så sjukt ont i halsen och hostade upp mina lungor typ. Idag mår jag... bra? Visst, jag kan inte andas utan nässpray (som jag dessutom måste ta ojämnt, haha! Det är skitjobbigt. Vaknade tolv idag och var tvungen att ta i ena näsborren. Vaknade vid tre och märkte att den andra hade täppts igen.) men det är ju mitt beroende.

Jag har ingen feber, jag har typ inte ont i halsen, jag har inte hostat nåt idag och nyst en enda gång bara. Så jag hade inte svinis. Okej. Fint.

Imorn kommer vi alla till skolan och laddar inför naturkunskapen! Kanske ska vi sticka imorn också Matte? Jaaa, vi kan se fantomen på operan!!!! Vad säger du?

Tacksam för svar. Puss.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hahaha men vad trevligt att du hann bli frisk på tre sekunder i mina ögon. Gick från min blogg och trodde du var sjuk till att komma in här och se att du är frisk! :D hahaha



Ja, jag är helt på! Ska vi se den hos mig eller? Annars kan jag ta med den bara! Fast du kanske inte vill vara i ösmo? :S

2009-11-10 @ 17:55:31
URL: http://nilecity.blogg.se/
Postat av: Mat

FIIIIN BLOGG OCKSÅ! :D

2009-11-10 @ 17:56:18
Postat av: angelica

vi kan väl va hos dig? jag hade tänkt att sova hos rikard i årsta imorn nämligen =) ska vi fråga några fler? varför kommenterar jag? lika bra att smsa! hahahaha

2009-11-10 @ 22:00:42
URL: http://koolmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0