bouncing balls

Nu har jag pluggat naturkunskapen exakt hela dagen. Jag har haft en uppehåll där jag har inhandlar vinegummin, riesen och lite sånt för pengar jag inte har. Ätit middag och sånt. Och jag har ändå bajsmycket kvar men jag ORKAR inte mer.

Jag har fixat spotify också och jag är efterbliven som är så seg men det gör ingenting. Har lyssnat på Melissa Horn, Marilyn Manson, Eminem och Snook hela dagen. Skön blandning. Imorn börjar jag skolan igen och det känns som att bajs. För jag har prov. Men det ska vi vara glada för. Eller nåt. Efter det ska jag och Mathilda och antagligen Hult eftersom hon är så töntig sticka. Projektarbete here we come. Sen ska jag hämtas av mina kära pojkvän (fast han vet inte om det än) och åka hem till Ösmott och mysa. Eller nåt.

Jag är hungrig! Men jag orkar inte äta nånting och egentligen vill jag titta på DH men det ska vi inte heller göra för jag måste plugga.

Nu ringde Rikard mig och då glömde jag bor att fortsätta blogga hehehhehehehe. Han försöker spela FarmVille medan vi pratar men jag hotar med att lägga på då. Så jag tror att han spelar utan att säga det till mig istället. Han är klipsk och slug, den där Slirre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0