I will love you until my dying days

Jaha, idag åkte jag till skolan och pluggade inte. Åt en macka och drack cola typ. Åkte till forum med Mika för att fördriva tid eftersom jag skulle jobba idag. Fick för mig att messa Godana och nej, jag skulle inte alls jobba idag! Kul att dom informerar liksom..

Så nu sitter jag här, i Rikardpikards lägenhet utan Rikardpikard. För mig känns det bättre nu än va de har gjort på läänge! Bara lite orolig, men men.

Jag har slutat röka nu också, inte rökt på tre dagar. Men snusar gör jag, vilket är ett bra sätt att sluta på tycker jag, fungerar för mig i alla fall. Kommer inte snusa på heltid istället för att röka utan bara nu i början.

Jag har tråkigt, jag hade tänkt att plugga men jag kommer inte in på ticktack! DÖDA MIGGGGGGGGGGGGG!

Kommentarer
Postat av: Fröberg

Du är så duktigt du!! <3<3

2009-05-21 @ 13:45:38
URL: http://seedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0