Kjam

Hej och sånt där annat trevligt!

Idag vaknade jag upp med halsont och känner mig inte riktigt frisk men det sket jag i. Gcik upp vid tolv (TIDIGT!!!) och åkte med ett-tåget in mot stan. Mötte Rikard vid perrongen och klev av i sthlm. Vi handlade lite, eller okej han handlade som vanligt. Jag hittar aldrig någonting. Han fyndade kallsipper! Letade som en tok efter någon fin bikini men hittade ingen.

Åkte hem till mig sen och åt massa mat och busades. Nu ligger jag i sängen och har läst alla bloggar, facebookat och bilddagbokat. Hittar ingenting att göra.

Imorn börjar jag jobba. Imorn börjar solen skina. Inte kuuul. Men pengar är också bra att ha!

PUZSSZSSZ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Angelicaaa jag vill haaa diig i mörkret hos migggggg

2009-06-22 @ 01:19:40
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/
Postat av: matildaa

Jaaa det tycker jag att vi får göraa:D

2009-06-23 @ 18:24:53
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0