Jag kanske är missnöjd för att jag inte har the Sims 3? (I)

Okej, vi kör såhär ett tag. Min blogg blev skitful och jag vet inte riktigt vad jag tänkte.

Eller jo det vet jag visst det. Natha har gjort om sin blogg så fin så fin och jag tänkte att det borde inte vara så svårt. Sen kom jag på att det visst var det, men jag orkar inte ända.

Det är Juni och tolv grader KALLT! Jag fryser ihjäl och har liksom vantar på mig, inte okej. Hoppas att Hultman och Matte har dt lite varmare i alla fall.

Imorn ska jag träffa Nattis, vi ska antagligen titta på film.

Jag blir så trött förresten på min dumma familj. I lördags (eller vilken dag det nu var, jag har sommarlov) gick jag ut och skickade sen ett sms till mamma och sa att jag sov hos Rikard. Dagen efter var hon grinig för att jag inte hade ringt. Grejen är att jag har ringt andra nätter klockan tre på natten och då blir hon sur över det. Hon blir aldrig nöjd!!!1

Bajs. Och bajs på äckel-Ola som ger mig fel jobb. Och på mig och mitt liv.

Jag är alltid lite ledsen typ, eller jag vet inte hur man ska förklara det, men jag är aldrig nöjd. Men jag fattar inte vad det är som gör att jag känner det såhär? För jag kan verkligen inte klaga på mina vänner (<3), på min pojkvän eller på min famolj (fast det gjorde jag nyss men ändå). Kanske är det för att jag äger tre kronor?

Jag vet inte, och jag beundrar den som läser hela mitt bajsinlägg.

BAJS NU SKA JAG SPELA THE SIMS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaaaaad fin blogg du fickkk!! hehehe

2009-06-17 @ 12:05:09
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vaaaaad fin blogg du fickkk!! hehehe

2009-06-17 @ 12:05:11
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha neeeeej men tack!

2009-06-17 @ 16:10:14
URL: http://koolmeister.blogg.se/
Postat av: The one and only... HULT!

Skönt att höra att du beundrar mig, det värmer i hjärtat. Va duktig du har blivit på att blogga:D

2009-06-20 @ 02:06:30
URL: http://hultkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0