Jag är övertrött eftersom jag har sovit i fyra timmar i natt och klev upp klockan sex. Slå det ni! Skitungar!

Hej. Jag har börjat jobba. Det är inte kul.Jag missunnar mina vänner. Det är också tråkigt.

Igår putsade vi fönster hos alla CP:n på trehöringen. Det är nåt gruppboende, jag älskar dom! Alltså dom var så sjukt roliga. En tant rökte som en skorsten, hon kedjerökte i sju timmar. Hon ritade en teckning till Timmy också, som jag jobbar med. Hon skrev sitt nummer på teckningen och ville att han skulle följa med henne till Södertälje. Hon skulle nämnligen till sjukhuset där, hahaha. Han kunde dock inte eftersom han jobbade.

Det var en annan tant där också, världens roligaste! Typ åttio år och en riktig killtjusare. Hon frågade hela tiden efter Timmy och Tommy (ja dom heter så) och spanade in dom. Så vände hon sig till en annan tant och sa typ "snygga killar!" och massa sånt kul.

Sen va det ett rum, det var en kille som bodde i detrummet. Typ det äckligaste rummet jag har varit inne i. Det STANK kiss i hela rummet, jag tror att han kissade på sig ofta. Det var ganska synd om honom faktiskt. Och synd om mig med som var tvungen att putsa hans fönster i kisslukten.

Imorn ska jag i alla fall jobba till klockan fyra och sen ska jag nog sticka ned till Nicksta (vad säger ni om Nicksta Matilda och Natha?) och bada!! Alltså man hinner ju inte steka när man jobbar och jag blir galen. Man står inomhus oc putsar fönstrena och ser ut hela tiden och känner inte värmen... Bajs.

Jag gillar er förresten, både Natha och Matilda. Natha du vet att jag love love love yoooou! Och Matilda, det är knäppt men det känns som att jag har känt dig i evigheter och att jag kan säga typ allt till dig. How come?

Kärlek till er båda i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaa, det är jättekonstigt. Men det är skööönt. JAG GILLAR DIG HEJHEJ!

2009-06-25 @ 02:12:46
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/
Postat av: Nathalie

I love love love yoouu too! :)

2009-06-26 @ 10:42:41
URL: http://femaleforce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0