Jag är bra på att uppdatera!!!!!!

Igår var vi på bio, vi såg Baksmällan. Det är en av de roligaste filmerna jag har sett typ. Alla dör i slutet, bara så ni vet.
Vi åkte tåg hem och sen gick vi till Matilda, jag kommer inte ihåg varför (tror att vi snackade om det) men jag och Matilda blev jättesugna på att se Twilight, så vi drog med oss Nathalie (tvingade typ eftersom hon inte är så jättetaggad på Twilight. Konstig_tjej_91!!!!!)

Gick hem till Rikardo sen, som sov som en gris. Vaknade upp hos honom och gick sen hem till Adde. Hubbe kom också och sen Nicke, vi åkte till haninge med Erik också och åt på Donken, hahaha. Var asgott, jag älskar cheeseburgare! Vi räknade ut att Nicke åt ungefär 2500 kalorier, helt sjukt! Hur kan man få i sig så mycket?

Åkte hem, spelade the sims. Den här gången gick det bajs! Spelar fortfarande på samma gumma men jag gjorde så hon förlorade massa logik och skit så jag sket i att spara, hihi.

Nu väntar jag på maaat och ska städa också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0