HEJHEJHEJ

Idag är en ny dag! Det är lördag (det är väl lördag?) och jag har jobbat i en vecka. Min jobbiga handledare har rest utomlands och det är också bra, vi har slutat tidigt varje dag =) Men på måndag är hon tillbaka igen, slavdrivaren..

Hur som helst, i torsdags jobbade jag i en och en halv timme och sen var vi klara, då sprang jag ned till Nicksta där Matilda och Natha hängde. Vi stekte i typ fem sex timmar. Jag är numera jätteröd. Min rygg gör så ont att jag knappt kan sova, jag och Rikard har inte kramats på två dagar fast vi har träffats, ahhaha. Jag är dessutom jättehes. Det gör bajsont i min hals och jag låter som ett mongo i målbrottet, inte kuuul.

Igår var vi på Grönan i alla fall och det var hur jävla roligt som helst! Vi åkte insane och den var helt INSANE!!!!!!! Jag skrek som en liten flicka (ännu en orsak till varför jag låter som ett mongo) och det var så sjukt sjukt sjukt kul! Jag hade jätthöga förväntningar på den men den var fan ännu roligare! Vi åt thaimat och mös också jetemyket. =)

Idag ska jag åka in till staden med Natha och Matilda, jag ska handla upp hela min lön :D Jag har tittat på ett par skor som jag vill ha som är jetefina men dyra men jag kanske köper dom ändå.

NU måste jag skynda mig om jag ska hinna i tid.

HEJHEJHEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha ja den var insane!!! sjukt mysigt var det! :D

2009-06-30 @ 18:27:34
URL: http://nilecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0