HEJ IGEN!

Nu ska jag egentligen vara i duschen och fixa mig men jag orkar inte riktigt än...
Kom en för en timma sen typ, har varit hos Nattispattis. Vi har tittar på Bert den siste oskulden och jag älskar Bert Ljung!!!!

Har spelat sims också, det går riktigt bra nu! Har faktiskt spelat på samma gubbe (gumma) i flera dagar nu, kanske för att jag har ny ambition.

Klockan fem ska jag i alla fall möta Natha, vi ska åka in till stan och fixa hennes headset, ungen köper ju nya headset hela tiden. Men jag tycker om dig ändå! Vi ska sen äta massa mat (donken kanske?) och sen ska vi möta Matilda och Hanna och se Baksmällan. Hoppas den är riktigt bra för jag vill verkligen se en film som man skrattar högt till. Den ska i och för sig ha fått riktigt bra kritik så man får väl hoppas =)

Juste, jag har fått nytt jobb! :D Jag ska städa fritids typ, haha. Men hon va trevlig hon jag ringde och jag börjar på måndag. Härligt härligt.

Träffade Andrias också utanför vårdcentralen, han är en slacker. Han har parkarbete som sommarjobb = röka hela dagarna. Inte kuuul.

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: MIKADOOOO

haha vad ful blogg :D kul att du har jobb :D

2009-06-18 @ 13:22:27
URL: http://mikado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0