BERT STJÄRT

Hej hej hallå dagboken.

Utanför min dörr ligger pappa och sover medan teven är på på högsta volym och dey är typ folkmusik. Inte det bästa jag kan höra klockan halv tre på natten.

Igår var det midsommar och jag firade med min familj och Slickard och Stefan. Vi var i Sorunda först och tittade på en liljekonvaljermidsommarstång! LÄngsta ordet jag kan komma på i alla fall.
Vi åkte hem lagom till det började regna och Stephanie blev skitsur för att hon inte fick sitta fram i bilen. Hon skrek och vägrade vara med på nånting sen.
Jag och Rikard plockade lingonbuskar eller vad man säger för att göra en jättefin krans! När vi kommit ungefär halvvägs så bestämde sig alla för att vi skulle spela kubb ochdet gjorde vi.
Mitt lag var ju kanske inte det bästa laget men lätt det gladaste. (Stephanie var inte i mitt lag så det kanske var därför).

Vid åtta var det käk och tjugo över åtta sprang jag och Rikard för att bli upplockade av Nathas mamma. Hon körde oss till bussen och vi tog den till Sorunda, hem till Emil Westin.
Där var det mycket folk och jobbiga lampor och jag hade hur mycket dricka som helst med mig. Jag råkade beställa dubbelt upp så jag drack sex eller sju smirnoff ice och en halvliter vin typ. Jag var med andra ord askalas.
Efter några timmar av ölspel och allsång hemma hos Emil skulle vi sedan vidare till nån annan fest i Sorunda. Visste inte att det bodde TVÅ människor där, mihihih.
Hela Emils crew stack i alla fall till nån som kanske hette Adde? Ingen aning hur som helst men det var ganska trångt där, vi var kanske sextio pers i en villa så det var bajslång toalettkö.
Harry Potter kom in på toaletten när jag och Natha skulle kissa och jag var taskig och kallade honom SVETTIS! haha.

Drog hur som helst hem nån gång, vid ett kanske, men kom inte i säng före tre.
Jag hann springa i bara strumpbyxor (och klänning) äta rostbiff och potatissallad, hindra ett bråk, kramas med Natha, kissa bakom simhallen, skita ned mina skor så att dom inte är igenkännbara och lite sånt mysigt =)

Idag vaknade jag på TOPP! Natha och Matilda kom och hämtde mig och vi cyklade till ica, köpte marabou sommar och for (farde?) iväg till Matilda och käkade. Gick sen vidare till Natha och käkade. Sjöng lite (mycket) sing star. Gick sen vidare till mig och käkade. Och duschade (det behövdes). Gick sen vidare till Matilda och sjöng sing star. Gick sen ut och mös på en promenix. Gick sen hem och satte mig här.
 
Imorn ska jag in till stan och inhandla viktiga saker och sen ska jag kanske gå på bio med Rikardos familj, mysigt!

Godnatt och förlåt för ett extremt långt inlägg. Jag är produktiv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet allting :D

2009-06-21 @ 20:49:38
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahahah svettis!!! :D

2009-06-26 @ 10:39:56
URL: http://femaleforce.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★



Missa inte min tävling i bloggen du kan vinna fina priser. DU TJÄNAR ÄVEN PÅ DET GENOM ATT FÅ FLER BESÖKARE :d

2009-06-26 @ 11:02:33
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0