visägerhejhejvilkenunderbardagdeeochmankanvarasommaneochändålevatillsammans

Ikväll ska jag på Lövstock, det är någon musik"festivl" typ i lilla Nynäs. Jag hade aldrig hört talas om den förrän Matilda sa att vi skulle dit men tydligen fanns den när våra kära mammor och pappor var små, dom brukade digga där. Jag gillare. alla mina vänners mammor och pappaor har gått i samma skola när dom var små.

Egentligen skulle vi va hos Addeboy innan men känner jag honom rätt kommer dom inte komma överhuvudtaget och vi var tvungna att va där för Mattes låtsasbror spelar och jag vill också se dom för Danne och Joel spelar också.  =)

Jag har beställt en jävla personligalmenacka också, egentigen är jag glad men den var så satans dyr! 300 spänn gick kalaset på och fan ta mig om jag inte använder den nu! Jag ska nämligen bli strukturerad och... ambitiös och inte skolka så mycket nu i trean. Jag vet att ni skrattar åt mig, klassisar, men jag ska försöka sluta skolka! Jag ska gå på alla lektioner (förhoppningsvis blir det lättare nu när vi inte har spanska!!) och använda min svindyra almenacka.

Jag ska plugga på tåget hem, plugga samma dag som man får en läxa/uppgift och typ vara som Fröberg helt enkelt. Vi får väl se hur det här går. I värsta fall får jag betala Fröberg för att hon ska göra mina läxor åt mig.

Kommentarer
Postat av: Mika

Vi vet ju att du är bra på att vara ambitiös :D men sätt inte för höga mål nu, det räcker att ha allt inne i tid ;)

2009-07-31 @ 16:58:04
URL: http://mikado.blogg.se/
Postat av: L

hahha. vi ska ju vara pluggisar i trean!

2009-08-01 @ 14:47:37
URL: http://fulsepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0