sfkjdsdfhnöj

Hej hej hallå dagboken. Jag har myst hela veckan. I typ onsdags(eller nåt) mös jag med Adde och Ted hemma hos Ted. Först var det bara jag och Ted, vi hppade studsmatta lite försiktigt och spelade rock band. Jag är faktiskt helt okej på trummor nu =) Sen kom Adde och då rökte vi vattenpipa och grillade korv, asmysigt tills grillen seiöst exploderade! Jag älskar att umgås med dom, det händer alltid knäppa saker!

Och i onsdags tog min käre pojkvän körkort så vi åkte klockan halv två på natten till vegabaren och firade med pommes frites!

I torsdags chillade jag heeeela dagen framför the hills, jag har börjat om och jag älskar det! Sen sprang jag ut till Matilda och vi gick till söta Natha som hade klippt sig och färgat håret. Matilda med, dom är söta. Dom sov hos mig sen, vi mös hela natten i mitt varma rum och sen vaknade vi och sprang till ica och gjorde hemliga saker.

Vi har gjort hemliga saker hela dagen och alla kommer på en chock sen säger jag bara!
Ikväll ska vi till frejas och äta jag lääääängtar efter deras asdyra planka, sen kommer hubba adde ted och rikard ner och myser med oss tror jag..

Vi syns imorn hultis!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0