sfiasögad

Idag har jag varit på farmors begravning. Det var jättefint och jättesorgligt men jag mår bra nu.

Jag har en dag kvar på mitt jobb sen har jag sommarlov på riktigt!!!!!! Ska bli så otroligt skönt, om "ryssvärmen" kommer som mamma säger jämt. Jag fattar ingenintg, vadå ryssvärmen??

Mormor är här nu också och hon är världens gulligaste, jag vill aldrig att hon ska åka hem!

Jag har jättejättetråkigt, jag vill att Natha ska smsa och skriva att hon är klar nu och att Matilda ska laga mat och äta mat nu!

Och det ska bli kanonkul på lördag förresten, jag vill träffa alla mysiga, dricka gott vin, och ha jetekul.

Jag saknar alla klassisar och alla andra också. Ni måste komma hem till mig snart, jag ska bara få iväg mina föräldrar och köpa en grill! =)

Kommentarer
Postat av: L

varför kom du inte idag, dummer!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-19 @ 01:37:18
URL: http://utandinluft.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Saknar dig! Säg bara till så kommer jag! ;)

2009-07-19 @ 01:44:26
URL: http://nilecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0