jag har trååååkigt

Nu är jag ensam hemma hela veckan typ. Det är inte roligt, man måste laga ll mat själv och dessutom sova själv vilket är hur läskigt som helst! Jag höll på att kissa på mig i lördags när verkligen alla var som bortblåsta från lilla ösmo. Min mamma och pappa var ute med båten, min syster var på gotland, min pojkvän var i åhus, matilda var på fest och adde var i norrland. Som tur var hade jag mn kära Nathalie här hos mig ett litet tag i alla fall, men hon var tvungen att gå hem tidigt för hon skulle jobba dagen efter.

Jag drog ner alla persienner i hela vardagsrummet för jag inbillade mig att det skulle stå nån creepy utanför och sen sprang jag upp på mitt rum och välte ett glas.. Jag suckade åt mig själv och torkade upp allt med lite papper så det är ganska kladdigt där nu. Sen kom jag på att jag inte hade låst därnere, jag suckade lite till och smög ner.

Idag har jag lekt med Adde vi köpte massa tjocka asgoda saker på ica och sen såg vi på bröllopsduellen. Det roliga var att han valde film. Sen kom Ted och åt massa chips och sen gick vi hem.

Nu ska jag spela the sims, jag tror inte jag kommer köpa the sims 3 för alla gubbar jag har gjort blir asfula och alla har dubbelhaka. Whats up with that??????

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är dålig på the sims! HA HA!

2009-07-23 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0