HEJHEJ

Idag har jag svettats så sjukt mycket. Vi har jobbat ute hela dagen och jag har duschat mig i högtryckstvätten typ tio gånger. Jag är ganska trött på mitt jobb nu men det är bara en vecka kvar! Så jäkla skönt ska det bli sen, att ha sommarlov på riktigt. Då blir det myskvällar i stan och strandfester i Ösmo =)

Igår mötte jag upp Natha och vi gjorde asgoda mackor och cyklade till Norra (duuuuktigt!!!!) och käkade. Jag höll på att hungra ihjäl på vägen och sen körde jag över en orm. Den var i och för sig död men ändå.

Och idag efter att vi hade svettats klart cyklade vi ner till Murran och badade. Royzan hoppade femton och sen puttade dom i mig i vattnet med kläderna på. Det var kul, verkligen.

Och jag fick min lön den 25e och allt är slut och jag vill ha mitt studiebidrag nu så jag kan handla upp det med.
Jag tror att jag ska mysa och bada med Natha och Matilda sen också, lite senare ikväll. Ryyligt. Kuligare än att bada med jobbiga killar som hoppar, leker bollkul och puttar i folk. Dummisar.

JAG VILL HA BLÅ HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: L

DRAR VI TILL MUSKÖTEN SNART ELLER

2009-07-05 @ 20:41:02
URL: http://utandinluft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0