tusen björnar dansar

Jahapp hej på dig du. Nu sitter jag hemma hos Mathilda och myser. Hon mötte mig vid tunnelbanan (för det är så fruktansvärt långt att gå) och så gick vi till coop. Köpte kakor och cola. Nu är kakorna slut, ska vi orka gå dit och köpa mer innan tio? DET är frågan.

Passade mina barn idag med, dom är sjuka. Dilip har 40 graders feber, stackaren. Och Kiran hade missat att sova middag så han somnade vid matbordet under middagen, haha. Så himla söt jag vill bara ta med honom hem ibland.

Undra om jag kommer orka åka hem idag? Beror på när Rille kommer hem och hur han åker, kanske kan tajma in honom.

Nu gör Mathilda världens konstigaste ljud så jag ska väl roa henne. Om vi har gjort svenskan? Nää, inte än...

HAHA juste! Måste tipsa om världens roligaste sida. Det är saltmannen.se, pallar inte länka. Där hittar man felhörningar på olika låter.

Exempel:
Staffan var en stalledräng.
Nån konstig människa har hört detta som Staffan var en saffranslängd. Hahahahahha jag dör.

Eller I believe I can fly, I believe I can touch the sky, nån sjuk människa har fått detta till I believe I can fly, I believe I can touch this guy.

Sjuka människor sluta innan jag kissar på mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0