to keep me from getting to you

Nej men juste jag har ju en blogg ju! Det hade jag glömt bort.. Nu är det natten men jag sover inte. Mitt problem är att jag kan sova för mycket om jag vill! Det är skitjobbigt. Klockan är liksom halv ett nu och somnar jag vid ett så får jag ändå 11 timmars sömn OCH jag kommer tidigt till skolan.

Vad är problemet med detta då? Jo, problemet är att jag aldrig blir trött, förstår ni. Vid två tvingar jag mig till sömns.

Jag har börjat julklappshandla och imorn ska jag fortsätta litegrann. Ska införskaffa mig min systers present. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN JAG GLÖMDE MINA CHECKAR. kom jag på precis nu. Glad jag blirrrrrå. Ska ju gå på banken imorn men nej, hoppsan det kan jag visst inte göra. Eller kan kan jag ju men jag får ingenting före. Faaaaan va sur jag blir, nu vill jag inte blogga mer. ÅÅÅÅÅÅÅ..............................................................................................................

Kommentarer
Postat av: matilda

Hahahah du har så jävla mycket damp :D Ja gillare

2009-12-02 @ 09:41:17
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0