Sometimes I miss you

I'm still alone... Haha. Jag gjorde i alla fall som jag ville, bunkrade upp upp i sängen och läste lite. Det var mysigt tills jag fick ont i rumpan.

Har ätit club sandwich med Rikards föräldrar och jag glömde visst bort att jag inte gillar majonäs så hemskt mycket. Ibland men inte idag.

Nu längtar jag bara efter att Rikard ska komma hem och störa min goda nattsömn. För det är ju svårt att sova utan att han stör faktiskt.

Och i helgen vill jag träffa min kära vän Matilda som jag inte har träffat på ett tag. Jag röstar för en tjockis-kväll eller liknande men skulle det vara så att nåt superduperroligt dyker upp kanske vi inte tackar nej. Typ om vi blir inbjudna på nåt häftigt, som Kungens födelsedag. Jag tror i och för sig inte att det skulle vara superkul att fira honom. Ganska stelt.

Okej jag har tråkigt och försöker göra samma skämt som inte riktigt lyckas men det struntar jag i. Nu ska jag läsa vidare med dom enda som orkar med mig. Leah, Jacob, Edward och Bella alltså.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejhejhej jag är på att fira kungens födelsedag (fyller han år i helgen? Grattisgrattis!) eller bara ha tjockis kväll, vilket som liksom :D

2009-12-09 @ 09:43:59
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0