I'm i believer

Jag har inte loggat in på datorn över julen och gick som vanligt in på bloglovin det första jag gjorde. Tänkte kolla lite snabbt på bloggisar och sen spela the sims (har fått ett återfall). Nu är det så att jag följer stört många bloggar. En del skulle kalla det sjukligt hehehe.

Jag hade nämligen över femhundra inlägg att läsa så det har tagit lite tid. Nu har jag knappt 40 kvar och det är ingenting ju. Hur kan du Matilda bara läsa typ tre bloggar? Don't get it.

Jag följer alla fjortisbloggar, Paow, Dessie, Kissie. Självklart gaybloggen och Rahlenfeldt. Känns jättekonstigt att mina vänner inte vet vem han är... Haha. Natacha Peyre, Linda Rosing, Pernilla Wahlgren. Katrin Zytomierska och Binge Rimer. Stina-Lee, Blondinbella, Kenza. Foki såklart. DJ baby J såklar. Hehehe.

Och detta är bara min "kända" kategori. Eller en del av den då.

Har ju min humorkategori också som är bäst <3 Egoina, Spider, Knivlisa, Rici. Världens roligaste bloggar! Även om den sistnämnda är lite over the top ibland hehehee. Bloggkommentatorerna, Falsksanning, Egoinas mamma, storstadspojken också. Bland annat.

Och mina vänners bloggar läser jag med väldigt flitigt, kollar alltid (oftast) den katergorin först!

Det jag ville säga med detta inlägg är TACK GUD för bloglovin!

Har shoppat iudag btw i Nacka Forum. Har köpt en ny väska, två stickade tröjor, en till tröja, ett par ASSNYGGA torgvantar ni kommer bli avundsjuka, en snygg ring, mer vantaroch lite sånt kul.

Letar fortfarande efter en BH men det kanske blir imorn? =)

Det har ju varit juil cokså! Har fått massa fint =) Av Rikards föräldrar fick jag massa fina saker, som skämmer birt mig hehehe. Fick tre armband som man gör själv, har gjort ett och det blev så jääääkla bra (inte för att skryta hehehehe), en pyjamas som Maria har sytt själv, presentkort på tatuering och sånt =) Tack snälla!

Av Rillsson fick jag presentkort på tatuering (dom delade), en jättefin vit stickad tröja och en rosa. Tack älskade du! Han fick av mig ett radiostyrt flygplan och ett snowboardspel till hans jävla xbox. Han har tvingat ut mig i minusgrader halv två på natten för att flyga flygplan... Bra julklapp...

Av min syster fick jag min fina kjol som jag ska ha på nyår :D

Av min mammi och pappi fick jag en parfym, en kofta, mer kläder, massa smink, pengar, och jag orkar inte rabbla men jag blev klad :D

Fick även av min familj (barnvakt) Den som inte tar bort luddet ska dö! Älska!

Nu har jag skrivit ett milslångt inlägg varsågod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0