i'm blue dabadidabado

Nej men har jag en blogg? Jasså. Väldigt dålig uppdatering i den, filåt.

Har hunnit göra massa saker eheheheheheh. Typ bakat. Jag har bakat sjuktmycket i helgen, bara för att det är så mycket tänker jag rabbla...... Lussebullar, pepparkakor, pepparkakshus, knäck x2, kola, negerbollar, kolakakor, diamanter, romrullar. Ja, mer än så är det säkert men jag kommer inte ihåg allt.

Nu har iaf julkänslan kommit men ändå kan jag inte riktigt fatta att det är jul i övermorrn!

jag har sett avatar också  juste. Alltså jag vene riktigt vad jag tycker om den filmen. Den va väl ganska bra men samtidigt skrattade jag åt den också. Roligast var den tuffa militären med ärr hahaha. Papa!

Och imorn ska jag jobba från 11-17.

Igår åkte jag pulka förresten! Det var roligt, Adde och Ted och Rillsson och jag. Jag skrattade sjukt mycket.

Sen va jag i nynäs en snabbis igår också och jag vill inte blogga mer så hejdå!

Kommentarer
Postat av: ROBBIN!

Älskaaaaaaaaa Juuuuuuuulen!

2009-12-22 @ 16:47:11
URL: http://robbbbin.blogg.se/
Postat av: L

avatar är fetbra ju<3

2009-12-25 @ 19:11:07
URL: http://fulsepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0