hej mitt vinterland nu är jag här...

Alltså jag är så trött på mitt liv. Jag har prov imorn och nej jag har inte pluggat. Jag orkar inte.

Jag har däremot tjänat sexhundra spänn denna vecka så det kanske inte gör nåt?

Och Rille ligger och snusar bredvid mig och vi har sovit med varandra länge men vi umgås ingenting, haha. Vad gör man när den ena är nattmänniska och den andra morgonmänniska? Umgås man på dagen? Jahaaaa. Men vad gör man om den ena har skola och jobb och den andra har skola och träning? Umgås man inte alls. Jahaaa. Ja men det är ju inte så roligt. Jag har lite diskussioner med honom ibland ändå, på kvällarna. Men det är inga snälla pratstunder. Mer SLUTA SNARKA FÖR I HELVETEEEE och så bankar jag honom i ryggen så hårt jag kan.

Har jag nånsin nämnt att jag hatar snö förresten? Snö kan dra åt helvete. Det är inte ett dugg mysigt. Det enda snö gör för mig är att den tvingar mig att träna- Försök själv att gå oplogade vägar med en tjugo-kilos barnvagn och två ungar. Försök själv dra den för Lindingös alla backar och halka omkring som bambi.

Det är minusgrader ute och jag svettas ihjäl typ.

Men det är det värt för ibland leker mina gullungar katt och då gör det ingenting att helvetesvägen hem är jobbig.

Nää nu ska jag försöka sova kanske. Har faktiskt läst alla mina 300-nånting inlägg på bloglovin. Nu kan jag sova med gott samvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0