heeeeeej mitt vinterlanddddd nuär jag hääääääääääääär

Hej snöstorm! Vi sitter fast här i Nackaoch kommer inte härifrån... Bussarna är helt indragna, smart när en hel stadsdel är beroende av bussar.

Jag och Sabina är ju inte dom vassaste knivarna i lådan heller. Vi var i slussen och åkte mot Nacka, fast vi visste att vi inte skullekomma hem igen typ, haha. Allt för Hultsskull.

Jag kan inte va barnvakt idag hellerför jag kommer inte härifrån och det är jobbigt tycker jag.

Och det bästa av allt är att om vi skulle ringa taxi så måste vi stå för det själva för SL är så jävla sneaky och betalar inte om det är snöstorm ute "för det är inte deras fel". Man ba ja men fan va schysst. Askul, jag tror jag skrattar ihjäl mig.

Och man kan inte se när trafiken börjar gå igen för SLs hemsida är nere pga överbelastning. Jag gillarmitt liv.

Nu ska vi pröva lyckan och bege oss till Nacka Forum, jag tänkte att en dag som denna behövs jeans! Sen ska vi GÅ till Lillängen och hoppas att saltsjöbanan går. Om inte får vi fan ta taxi.

JAG GILLAR MITT LIV VERKLIGEN!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Heheheh hela ösmo är indraget också, går inte en bussss

2009-12-17 @ 15:00:29
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0