he wouldn't let this be no

Idag har varit en trött men bra dag. Åkte till tcen och mötte min mor, vi kirrade cash och gick och käkade sen, det var mysigt. Känns skönt att träffa henne igen utan att vilja gå hela tiden. Hoppas vi gör om det snart, känns som att jag behöver det.

Åkte till skolan sen och lyckades tajma in både Mika och Sabina till bussen, hade naturkunskap och körde hänga hasse hehehehe.

Åkte igen till tcen och tittade julisar med Mikis och Sabbis, jag var produktiv. Jag gillare.

Nu sitter jag i Rilles lägenhet och har slagit in paket. Snart är jag klar med alla klappar, känns sjukt skönt. Har bara Rikards föräldrar och mina föräldrar kvar. Och halva Rikard men det fixar vi fort.

Nu ska jag kanske göra min svenskaartikel? Eller ska jag duscha först? Ja jag ska nog duscha först för jag kan inte föna håret och då torkar det supersakta.

Duschen vare ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0