det går bra nu

Har jag gjort svenskan? Aldrig i livet.

Sitter fortfarande hos Mathilda, planen var ju att åka hem idag menj jag stannar nog över natten. Min lilla Rikard har varit på julbord och askalas. han ville inte att jag skulle åka den läskiga skarpnäck-linjen själv, haha. han är göllig.

Jag har problem! Imorn spelar ju Petter på Telegrafen i Nynäshamn, hahaha. Alla ska ju såklart dit och min syster vill jättegärna att jag ska dit och det skulle ju vara kul. Men samtidigt känns det lite jobbigt också att åka dit, vet inte varför.

Annars skulle vi tjejer kanske till Ego imorn och titta på Idol vilket skulle vara jättekul det med! Det känns som att jag är mer taggad på detta men det som är jobbigt är att jag då måste sova i stan och alltså ägna massa tid på lördagen till att åka hem till Ösmo...

Så vad ska jag göra? Va hade du gjort? Haha.

Tjejerna får självklart åka ned till Nynäs och gå på Petter för endast 100:-!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0