Baby boy

Mitt bloggande har inte varit på topp, men det tar vi igen idag! Det är nämligen världens tråkigaste dag idag. Jaha, MEN va roligt. Nää inte så jätte faktiskt.

Kan börja med att återberätta min helg i detta inlägg.

I fredags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. Jag tänker... Jo juste!  I Fredags var jag först i skolan och hade svenska, hade sussat hos Mathilda. Slutade typ på en gång, då träffade jag Rille och åkte hem. Eller? Känns som att jag gjorde nåt annat. Nää, det var då vi ville ha massa godis, köpte massa chips och tittade på idol. Det var mysigt och han är mysig.

På lördagen sov jag. Sen vaknade jag. Sen fixade jag mig och drog hem till Nattis som fyllde 18 grattis på henne! Vi käkade tacos och tårta och förade lite, sen drog vi vidare till Chaplins! Det var faktiskt helt okej där, man får ju inte va så kräsen när man bara är 18 hehehehe. Hade skitkul och det trodde jag inte att jag skulle ha men jag dansade tills mina fötter värkte.

På söndagen vaknade jag bajssent och grät hela dagen. Kan bero på att jag tittade på PS. I Love You. Faaaan va den är hemsk alltså. Åkte hem till min underbara pojkvän sen.

Så. Nu har jag berättat min helg. Nu kan alla sova gott igen. Min pojkvän är i Göteborg nu lite snabbt och kommer hem ikväll = jag kommer ha skittråkigt och troligtvis blogga hundra miljoner gånger idag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0