AT THE END OF THE ROAD

Hahahahahaha jag menade Mathildas internet!!!!! hahaha var fick jag virus ifrån?

Jag har i alla fal gjort ett asdålig kåseri - men jag har lämnat in i tid.

Roligt om jag får G i svenska B och MVG i svenska C. Då skrattar jag.

Vi sitter och lyssnar på My Chemical Romance, hahaha. Roligt att vi kunde låtarna. Jag ser nu Mathildas skiva med dom också och hon avslöjade nyss att hon åkte ända till Skåne för att se dom. TÖÖÖÖÖNT! ahahahha puss. Nu ska vi spela mer Icy Tower och äta godis, vi sprang till konsum också =)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

ahahahahahah aaassssååå fuck you! Här anförtror jag mig mina små (smuttsiga) hemligheter till dig, och så lägger du upp det på bloggen?!?!?!?!



INTE OKEJ!



Räkna med hämd.. Okej?!

2009-12-03 @ 23:31:55
URL: http://nilecity.blogg.se/
Postat av: Matilda Cullen

AAAAAAAAAAAAAAAAA Det kan vi göra :D

2009-12-04 @ 07:47:28
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0