är det så här det känns att vara lycklig

Sitter hos Mathilda nu igen. Vi spelar Icy Tower. Jag suger men Matte är duktig. Idag var vi först på svenska c och om jag satsar får jag mvg, känns jättebra. Drog till Saco-mässan sen och jag fick lite inspiration. Är riktigt sugen på att dra till Australien i typ ett år. Skulle vara hur häftigt som helst faktiskt men det kanske blir som alltid. Så sitter jag där när jag är 45 med två skitjobbiga tonåringar och undrar vart fan mitt liv tog vägen.

Min dator är lite halvseg, vet inte om det beror på Mathildas virus eller vad det kan vara.

Snart är det jul och jag har redan köpt två julklappar, känner mig skitnöjd faktiskt.

Och på lördag blir det utgång då Nattispattis fyller 18. Imorn vill jag bara vara med min älsklingsrille =)

Nu ser jag att Mathilda bloggar, haha. Så nu blir det ännu fler inlägg att läsa... Haha.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hahahahah vilket virus syftar du på?? Inte är det svinis i alla fall!

2009-12-03 @ 21:34:46
URL: http://nilecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0