a little bit special

Ja men hej igen va kul va roligt.  Sitter fortfarande här men jag funderar på om jag ska bädda och lägga mig och läsa Breaking Dawn igen... Skulle va ganska naaaajs faktiskt.

Jag tror jag vet vad jag ska köpa till Rille i julklapp! Jag hade ett litet bråk med honom om det här tidigare idag. Det är nämligen så att jag älskar att köpa kläder till honom. Älskar det. Som ni säkert förstår då får han oftast kläder av mig i presenter. Detta irriterar hans testosteron och i år sa han till mig att han ville ha hårda paket.

Jahapp, ska jag slå in kläderna i en plåtburk tänkte jag då. Problemet med Rille är att han har ALLT. Han vill inte ha parfym för han har så många. Ingen klocka, det har han redan. Armbandslänk - check. Halsband - check. Ring - usch.

Han vill inte ha nåt TV-spel. Han läser inte böcker. Han laddar ned sina ljudböcker. Han har en mp3. Han spelar inte dataspel.

Det enda han kan tänka sig att önska sig utav mig, det är ett radiostyrt flygplan. Ett radiostyrt flygplan. Förstår ni vad jag lever med. En treåring!!! Det råkar dessutom vara så att radiostyrda leksaker är det enda jag absolut inte vill köpa till min kille.

Nu har jag i alla fall hittat nåt jag kan tänka mig att köpa. Det är dessutom hårt. Bra jobbat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0