you're way too beautiful girl

Igår var en mysig dag! Jag missade min engelska, så jävla irriterad på mig själv!!! Det här räknas inte som skolk i alla fall, iofs så skolkade jag men inte med flit! Jag hade ställt sex jävla alarm men jag lyckades stänga ev dom eller nåt (?) för Rikard väckte mig vid tio..

Hur som helst, åt mat hos Mathilda och sen drog vi iväg och tittade på film med alla klassisar! Inglorious Basterds såg vi och den var riktigt rolig och bra! Jag älskar att den är påhittad för då vet man inte hur den kommer sluta, jag förväntade mig att det skulle slita som det gör i historieböckerna men icke sa nicke!

Åkte hem till Mathilda sen igen och låg med fötterna utanför sängkanten och huvudet en millimeter från hennes hela natten, haha!

Och imorn behöver jag inte åka hemifrån förrän kvart över elva, I love it! :D

Jag har lekt med mina katter hela dagen idag, men Diesel gillar inte mig :( haha. Jag trodde att han bara allmänt var lite mer "skygg" (ingen av dom är skygg) än Lina men han typ älskade pappa så fort han kom hem och satt och väntade på mamma när hon kom hem. Så han gillar inte mig. Men Lina älskar mig och har sovit hos mig hela dagen och kurrat och busat samtidigt. Och klättrar upp för mina ben, det gjorde jävligt ont.

Jag har snart tittat klart hela tredje säsongen av the Hills, har sett sjukt många avsnitt idag. 20 för att vara exakt. Illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0