vem är det som fyller år?

Lövstock igår var väldigt kallt men helt okej. Vi fick skjuts av Matildas pappa dit och såg på hennes bror som spelade. Vi var ganska tidiga men det gjorde ingenitng. Vi mötte upp Nathaliefis också och sen träffade vi Jens, dom va så gulliga så man ville slå dom.

Nisse och Elias kom sen, och efter hundra år kom faktiskt Adde och Hubbe och Ted dit! En kvart innan allt stängde, men ändå. Jag, Matilda och Natha drog hem först och var tråkiga, vi åkte bussen hem. Alla var superduperhungriga och såg den där äckliga turkkiosken och beställde massa hamburgare och pommes, det tog hundra år att beställa. Vi fick tjocka i oss allting på tåget.

Idag ska jag nog leka med min kära Natha som är ensam hemma för första gången i hennes liv! Det ska bli spännande, vi ska nog bara hänga hemma hos henne eller kanske leka med adde och dom.

Jag har tråkigt, det är därför jag typ skriver i detalj om vad som händer i mitt ruliga liv.

I typ torsdags var jag hos min mormor som fyllde 85 år! Hon är den bästa som finns! När mamma inte åt upp på tallriken sa hon "'ät upp nu, tänk på negerbarnen!" jag höll på att döööö!

Jaja, nu ska jag duscha och leka med Natha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0