Välkomna till Skaraborg!

Vi är hemma från Skaaaris! Det var riktigt roligt faktiskt! Jag har åkt ganska många läskiga saker men inte fritt fall. Hellre dör jag.

När jag och Matilda badade i vågpoolen komdet förbi en gubbe, 40 + nånting. Han tyckte nog att han va jätteduktig på att kråla (stavning?) men det var han inte. Han plaskade och stänkte så sjukt mycket och efter att ha simmat förbi oss, och framför allt Matilda så blev vi irriterade. Nästa gång han simmade förbi så skulle Matilda typ visa mig eller nåt att hon va irriterad och skulle fejk-skvätta på honom. Hon lyckades inte så bra, hon tok-skvätte på honom såhan typ dränktes. Han tittade upp förvånat och lite ledsen och Matilda sa förlåt och sen simmade vi iväg och dog av skratt.
Jag skrattar fortfarande när jag tänker på det, så sjukt kul!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, Rikard vill att jag ska följa med ut med hans lilla båt, och det kanske skulle vara roligt men jag vet inte om jag har nån lust. Fast jag är sugen på att åka ring  =)

Och att du inte tar kontakt gör mig irriterad.

Kommentarer
Postat av: L

picknick ikväll! 19 i sluuuuuuuuussen

2009-08-10 @ 12:40:56
URL: http://fulsepe.blogg.se/
Postat av: Matilda

ALLTSÅ SÅ ROLIGT VAR DET INTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! haha

2009-08-10 @ 18:56:13
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0