mediagymnasiet

Nu sitter jag i skolan, i den nya fotosalen. Våran skola har ökat med ett plan och man måste åka massa läskiga hissar för att komma upp dit. Det känns som att det aldrig har varit sommarlov, allt är precis som vanligt.

Vårat schema är hus bra som helst, jag är hela ledig på tisdagar och går typ en lektion om dagen nästan! Hur bra som helst.

Vi har tusen nya lärare och det värsta av allt är att Martin slutar!!!!!!!! Han har fått nån tjänst vid Stockholms universitet och lämnar oss alla. Det är nästan så man gråter. Och Jonas är rolig och gav oss alla en bamsekram när vi kom tillbaka, allihopa samtidigt. Jag skrattade.

Jag har ätit en toast, en muffins och cola till lunch. Det här året börjar bra.

Nu ska jag ha svenska tror jag med en ny lärare som jag inte minns namnet på.

Bajsbajs!

Kommentarer
Postat av: L

hatar att martin lämnar oss!!!!!!!

2009-08-19 @ 18:37:00
URL: http://fulsepe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0